Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Alma - 19 augusti 2008 22:14

Jag är alltid för en anledning att samla lite vänner och skåla över god mat. Men att samlas över de där röda småkrypen har jag aldrig förstått helt och hållet. Så behöver man ju inte äta dem heller om man inte vill...

2 av 6 personer på vår lyckade lilla fest åt inga kräftor, det var jag och M´s kille. Tur att det finns goda saker som hembakt bröd, hummus, getost, kantarellpaj och quinoasallad! En väldigt trevlig fest med ett lagom stort sällskap och mycket musik och skratt var den perfekta lördagen. Söndagen var väldigt mysig med brunch och sen långpromenad följd av varm choklad och det sista av björnbärspajen från kvällen innan. De är riktigt härliga människor att umgås med!

Igår så startade stickklubben sin hösttermin och det var så roligt att träffa tjejerna igen - de som var där- nästa gång är nog fler tillbaka efter semestrarna. Jag håller ställningarna i butiken nu i 2 veckor på egen hand. Jag har inlett rean och ska också så smått introducera höstnyheter när det blir lediga ytor efter att jag har sålt av reaplagg. Vet inte riktigt hur jag jobbar i höst men jag är inte orolig, det blir säkert bra!

Nu blir det läggdags med nya numret av ELLE med "Trendbibel". Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards