Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av Alma - 5 augusti 2008 19:05

Vilken storm det var i natt! Vad trygg man känner sig när man väl litar på att ens hus håller, då kan man somna till tjuten av vind och regn. Först när det kom var vi lite oroliga dock efter att ett fönster blåste upp med en smäll, men det var inte ordentligt stängt. Sen var det inga problem.

Sov länge idag som var min lediga dag. Sen har jag varit kreativ på lite olika sätt och skapat bra ideér både till mig och till jobbet. Var på stan i blåsten, slank in och fikade med M - alltid trevligt - och hittade sen precis en sån tröja med farfarsknäppning som jag letat efter länge nu - på halva priset. Från märket med det roliga namnet HunkyDory, bara en sån sak! Olof är och tränar så det faller väl på min lott att laga lite mat: som vanligt. Får bli något enkelt. Så mycket ideér och så lite tid: som vanligt!

Ovido - Quiz & Flashcards