Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Alma - 4 maj 2010 15:03

Precis hemkomna från en fotografering av lilltjejen! Ett erbjudande som var oemotståndligt damp ned i lådan för ett par månader sedan men först nu bokade vi tid. Foto och 2 bilder i liten mapp för 270 kr blev såklart förvandlat till foto och 4 bilder i en fin ram för 570 kr. Men smidigt att kunna hänga upp på väggen direkt! 

Vi fick kämpa som galna för att försöka få Iris att skratta eller le. Jag var helt svettig och sjöng allt jag kunde komma på och tokade mig. Till sist fick vi fram flera fina bilder. Hon är minst sagt svårflörtad framför en kamera.

Innan fotograferingen gick vi en sväng på stan bl a till apoteket för att köpa handledsskydd åt mig.

Vi jagade också i 3 butiker för att finna små trosor till Iris för att dölja blöjan. Väl på plats hos fotografen visade det sig att klänningen var så lång att den dolde allt när hon satt på fårfällen. Olof pikade mig lite och jag håller med om att jag kunde provat hemma först. De kommer att användas flitigt snart ändå när det blir varmt! Klänningen är fin men inte "för söt" med ok och applikationer av ett äpple och ett päron och den hade jag när jag var liten! Jag ville inte ha en nakenbild men ändå att man ser de fina knubbiga armarna och benen. 

Ovido - Quiz & Flashcards