Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Alma - 5 maj 2010 14:59

Blir inte sängvideon idag men väl lite sim och lite kryp!


Första gången på babysimmet för 3 veckor sedan:

Babysim from Olof on Vimeo.





Krypövningar i köket:

Iris kryper from Olof on Vimeo.





Samma lösenord som tidigare, har du glömt så maila mig eller lämna kommentar så mailar jag över det.

Av Alma - 5 maj 2010 08:26

Igår kväll ställde sig Iris upp i spjälsängen!! Hon gjorde först ett försök men hade benen så att hon hindrade sig själv. Lekte lite med annat en stund och vid nästa försök så gav hon sig inte utan segade sig upp - ni kan tro att hon var nöjd! Strålade gjorde hon av stolthet och självförtroende. Sen välte hon! Och grät av förvåning för hon landade ju mjukt. Vi fick det hela på film så jag ska lägga upp den när Olof fixat, han har visat men jag har glömt hur man gör...


Vi sänkte sängen i helgen och tyckte att det var i god tid men ändå dags. Tur att vi är iallafall ett litet litet steg före henne. Barnsäkringen av lägenheten går vidare. Sladdar och uttag kommer näst, hon börjar bli snabb nu.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards