Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Alma - 10 mars 2010 10:18

Äntligen ska vi komma iväg till Stockholm Iris och jag! Jag har börjat packa i huvudet och lägger fram grejer på sängen. Olof ska komma hem lite tidigare ikväll så jag kan packa med fokus - utan Iris bredvid och utan avbrott. Behöver inte så himla mycket grejer med mig för jag kan faktiskt tvätta hos pappa om det skulle behövas! 

Tåget går kl 09:09 imorgon vilket är helt perfekt för hon har vaknat 07:15 flera dagar i rad och det är trevligt att inte behöva väcka henne. När vi byter tåg i Alvesta sitter bror min på det tåget så vi får sällskap! 

Just nu sover klimpen och jag funderar på vad jag ska ha på mig på resan och i helgen. Tänker inte så mycket på mitt yttre just nu... Vill ju vara hel och ren åtminstone :) Kommer säkert känna mig hopplöst omodern i Stockholm. Det är som det är. Har varken tid eller pengar att bry mig särskilt just nu. Vad jag måste göra när jag kommer hem det är att besöka en frisör! Tappar väldigt mycket hår just nu. Det är ju normalt det vet jag men så trist när kammen blir proppfull av hår. Får klippa av och klippa upp så kanske man inte tänker på att det blivit en del tunnare. 

Nu vaknade min klimp! Hon vaknade glad iallafall :)

Ovido - Quiz & Flashcards