Alla inlägg den 9 april 2010

Av Alma - 9 april 2010 18:19

Lite av bloggtorka... eller vad man ska kalla det!

Har skrivit här då och då i 3 år nu vid månadsskiftet. Har funderat mycket på hur och om jag ska gå vidare här. Märker att tiden blir mindre och mindre räcker till för att fundera ut blogginlägg och jag blir ständigt avbruten när jag sätter mig vid datorn. Då blir det inga fina inlägg. Lösningen skulle vara att sitta på kvällarna då Iris somnat men med tanke på att jag inte sovit en hel natt på snart 7 månader så slocknar jag ju strax efter lilla flickan gör! Den tid jag faktiskt får över vill jag gärna lägga på lite handarbete. Sy kläder åt Iris och fortsätta sticka och virka roliga plagg och grejer!

Vill inte ge upp ännu så jag kommer inte stänga ned riktigt just nu. Vi får se hur det lyckas under våren...

Ovido - Quiz & Flashcards