Alla inlägg den 16 april 2010

Av Alma - 16 april 2010 11:21

Min lilla pärla är sjuk! I natt kräktes hon rejält och ett par timmar senare så var hon kokhet - 39,4 grader.

Det är första gången hon är sjuk med undantag för en förkylning i januari som drabbade mig rätt hårt men som inte påverkade henne så farligt. Nu är hon febrig, gnällig och ledsen och mitt hjärta brister.

Skönt att man "vänjer" sig och det blir lättare att hantera barnens sjukdomar för detta är ju något som kommer dyka upp ofta kommande år!

I morse kändes det inte lättare av att tänka så. Efter att jag hade pratat med vårdcentralen så blev det lite bättre. Bara att vårda henne och se hur det utvecklas under dagen. Få henne att amma och förhoppningsvis behålla det.

Vi spekulerar om det var babysimmet - hon svalde ju vatten och det är ju magsjuke symptom hon fick. Annars kanske sångstunden igår med 7-11 månaders barn men det borde varit lite längre inkubation på det...

Spelar ingen roll - bara hoppas hon blir bättre under dagen idag och slipper ligga och ha jobbigt!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards