Alla inlägg den 30 januari 2010

Av Alma - 30 januari 2010 16:51

Idag blev Iris och jag bjudna på lunch av en fd jobbkompis jag inte träffat på evigheter! Det var super-mysigt och så roligt att träffa henne. Vi har båda haft det omtumlande i våra liv under hösten. 

Det blåser riktigt pinvindar och är 8 minus men det blev en rask och frisk promenad hem till värmen. Iris har varit (som vanligt) en ängel att ha med mig. Vi har så roligt vad vi än hittar på och hon trivs så med livet min allra käraste lilla dotter! 


Vaccinationen fick inga svåra biverkningar som tur var! Hon sov lite extra och kräktes lite extra under eftermiddagen. Fick lite förhöjd temperatur men sen vid läggdags var det över och hon mådde prima igen. Hon verkar inte ens ha varit öm i lårmusklerna utan har ståtränat som vanligt. Hon gillar skarpt att stå och trycka ifrån med benen. Är så duktig också med träningen på mage. Iris fick beröm av vår BVC sköterska och jag fick också beröm för hur jag hanterar henne och hur jag bemötte henne under vaccinationen. Skönt att veta att jag gör rätt då jag bara går på känsla :)

Av Alma - 30 januari 2010 16:43

Vi har skaffat en liten videokamera så att vi kan spara Iris i rörliga bilder! Det går att lägga upp små klipp här men vi har valt att lösenordsskydda dem för det känns tryggast. Maila mig om du vill ha lösenordet och titta på Iris! Det kommer att vara samma lösenord framöver.

Untitled from Olof on Vimeo.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards