Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Alma - 8 januari 2010 17:29

Den här veckan har rusat fram. Iris har nått fram till utvecklingsteg 2 vid ungefär vecka 8-10. Det betyder att hon har börjat prata jättemycket och ler så fort hon känner igen något. Huvudet hennes har blivit riktigt stadigt och hon får upp det väl när hon är på mage. En kort stund en dock högt lyft! Det är underbart roligt. Hon är också väldigt mammig emellanåt. Hon blir väldigt trött av allt som händer henne och vill inte sova själv. Tack och lov så kan hon fortfarande sova på natten! På dagen så somnar hon ofta hos mig och om jag lägger ned henne så går det max 10 minuter och sen märker hon att jag har lagt ned henne och börjar gråta. Jag lyfter upp henne och hon somnar om... tur jag har bärsjalen :)

Tror iallafall (eller jag hoppas) att jag snart kommer kunna få till en bestämd sovtid under eftermiddagen men vi får se. 

Snart kommer Olof hem och ikväll ska vi ha burgare till middag och lite "fredagsmys". Det gäller att kura inne med det här vädret!

Trevlg helg!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards