Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Alma - 25 januari 2010 15:17

Vi åkte till sist iväg till Kalmars köpcentrumområde som numera är gigantiskt och kallas Hansa. Där finns allt från Ikea till Rusta och senast är en modegalleria också. Först kollade vi på köksmaskiner på Mediamarkt. Vet lite vad jag är ute efter men något inköp är vi inte i närheten av ännu. Jag kollar vidare. Inte många ute på Blocket heller. En tillräckligt stor investering (särskilt till nypris) att det inte ska vara förhastat. 

Sedan var vi inne i modegallerian och där fikade vi i ett nästan tomt café med skidskytte på en storbildsTV. Det var lugnt och skönt och Iris blev ammad utan besvär. Efter det orkade hon gå i hela 3 butiker med humöret på absolut topp och vi hittade reafynd. På NameIt fick Iris en body, byxor och en ny hjälmmössa. Olof hittade en t-shirt och jag hittade en klänning på MQ. Helknäppt fram så den är amningsvänlig! Det var roligt att komma ut och se människor och prata med trevliga expediter och känna oss som vanligt. Dessutom att Iris hade så roligt och var så underbar. Det har hon varit varje gång vi har varit på äventyr!!! Hon är fantastisk! Hennes skratt har utvecklats och igår fick vi förstadiet till riktiga skrattljud! Så mysigt!


Idag cyklade jag för första gången på över 5 månader. Det var inga problem. Kändes som att jag aldrig haft ett uppehåll... och min cykel är så bra. Jag har saknat den...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards