Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Alma - 21 augusti 2009 19:28

Kollar igenom lite gamla fotografier jag fått tillgång till på nytt. Olof har haft många bilder endast i sin dator och har äntligen fört över dem till vår extra hårddisk vi har i nätverket.

Vi har bott i lägenheten här i Kalmar i 3 år nu! Det glömde vi bort att uppmärksamma i början av augusti. Hittade denna mysiga bild från den första frukosten på vår balkong:


Tänk att vi inte visste då att vi skulle trivas så bra här - allt var nytt och lite läskigt. Vi hade varandra. Nu är Olof borta 10 dagar men om jag vill umgås eller om jag behöver hjälp med något kan jag bara ringa en av alla fina människor vi har lärt känna här!


Ikväll är det bara Grodd och jag framför TV iallafall. Vi har köpt Ben&Jerrys  Mangosorbet och även om höjdhoppsfinalen är uppskjuten och det bara regnar i Berlin så är det åtminstone Trädgårdsfredag lite senare...


Av Alma - 21 augusti 2009 13:14

Här kommer ett tips på helgaktivitet för er som har turen att bo i Stockholm!

Just denna helgen kan ni gå på en spännande matmässa som heter Smaklust!

Klicka på namnet så kommer ni till hemsidan. Det kallas en "Upplevelsemässa om svenskt mathantverk" och jag tycker det låter jättekul. Hade gärna gått dit om jag haft möjligheten.

Öppet Fre och Lör 10-21 och Sön 10-16 i Drakenbergsparken vid Hornstull och det är ingen entréavgift!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards