Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Alma - 23 juni 2009 20:15

I Lund i mars hittade vi livs levande "Knit Graffiti" på en dörr i studentområdet. Hur roligt som helst!

 

Jag har äntligen fått tillgång till massor av bilder vi tagit under våren med Olofs kamera. Jag har glömt påminna honom och han har inte tänkt på att jag ville ha dem. Och så går veckorna! Hoppas gå igenom det och hitta nåt mer guldkorn att visa er.

Av Alma - 23 juni 2009 19:37

Den som väntar på något gott kan vänta en stund - särskilt på lasange. Vi gör det alldeles för sällan. Finns det nåt godare? Idag har jag spenat, broccoli, keso och ajvar i min.

Idag fick jag sovmorgon för att kl 8 gå på provtagning på MVC. De ska göra en full blodstatus på grund av de låga järnvärdena. Jag har väldigt bra vener i armvecken så det gick väldigt smidigt och sköterskan var jättenöjd! Fick fasta innan provtagningen så jag var rejält hungrig när jag kom ned till jobbet och tog min frukost.


Jag är väldigt stolt idag. Jag har alldeles själv installerat program, usb och gjort en instruktion till en ny temperaturlogger på jobbet. Jag har inte alltid haft en tilltro till mina datorkunskaper men bit för bit så blir jag bättre!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards