Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Alma - 13 juni 2009 12:05

Det kommer inte att hända mycket idag. Jag passar på att vila medan Olof är iväg och hjälper en vän att flytta. Jag jobbar imorgon söndag så helgen blir lite kortare än vanligt. Tur att nästa vecka är 4 dagar och sedan midsommarledigt! Jag mår jättebra men har vuxit ganska mycket sista tiden och är lite obekväm med magen eftersom det känns så ovant att vara begränsad i rörligheten. Jag är normalt väldigt rörlig, går snabbt, gör allting snabbt, nu måste jag anpassa mig till ett annat tempo. Det jag känner av Grodden är fortfarande väldigt dämpade rörelser men jag känner något nästan varje dag vilket är roligt!

Kjolen jag började sy förra veckan ligger lite på is och idag är jag inte så sugen på att sy. Ännu kan jag ha ett par av mina kjolar och så har jag fått låna en av min vän Karin. Hon har bara 4 veckor kvar nu till sitt beräknatdatum! Spännande.


Nu ska jag äta lunch och sen ska jag ta ett anteckningsblock och försöka spåna lite kring vårt sovrum. Vi vill måla om väggarna (äntligen) och det får nog ske under slutet av semestern så att vi kan sova ute i stugan och inte i lägenheten. Även om vi såklart väljer vattenbaserad färg så kan jag ju vara lite försiktig. Med tanke på att hösten och vintern kommer spenderas mycket mer hemma i lägenheten än nu när jag jobbar så vore det roligt att få ett rum jag trivs med. Väggarna idag är på det viset att det finaste 90-talet hade att erbjuda har kräkts på väggarna. En pastellmardröm alltså.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards