Alla inlägg den 10 september 2007

Av Alma - 10 september 2007 19:00

Jag önskar en riktigt härlig bröllopsresa till Susanna och C-G som nu har anlänt Milano där hyrbilen väntar på att ta dem runt i det romantiska och underbart vackra bergslandskapet. Bröllopet och bröllopsfesten i lördags var helt underbart! Nog den trevligast fest jag har varit på. Allting var perfekt ordnat, väl organiserat men ändå avslappnat och hjärtligt. Jag är så glad att jag fick vara med och fira dem! Jag är fortfarande hedrad att jag fick fixa med klänningen som blev så perfekt på henne!

Se bara vad fina de är:


Söndagen spenderade jag med Emma och Jonathan och de verkligen skämde bort trötta lilla jag innan jag tog tåget hem till Olof på kvällen! Han var i sin tur på ett annat bröllop i Växjö samma dag. Det var såklart också mycket lyckat. Hjärtliga lyckönskningar också till Gunnar och Maria som idag farit till Paris på sin bröllopsresa!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards