Alla inlägg den 5 juli 2007

Av Alma - 5 juli 2007 20:24

Det har regnat jättemycket i Kalmar inatt och idag! Vi har dock inte några översvämningar som i vissa delar av Småland... Det är lite lättare att stå och filtrera avloppsvatten när vädret är så, som ni förstår =) 

Efter jobbet klarnade det faktiskt upp och Olofs planerade fiske kunde genomföras! Jag gjorde misstaget att gå in på Netto och handla, för det ligger på vägen hem. Den enda gång Olof varit där skulle han ha margarin och mjölk och kom hem med det plus 1 bautastor chokladkaka, 2 stora påsar chips, salami och 60 paket tuggummi! Nu när jag var där skulle jag ha ägg (om de hade ekologiska och det fanns!) och apelsinjuice, kom hem med Yankie-bars, torkad frukt, Nutella + kex (för att jag saknar sommaren i Skanör...) rädisor, Body Butter med mandelolja samt en burk Hummus! Det blev lite tyngre än vad jag hade tänkt mig, haha, livsfarlig affär det där.


Min vän Hanna, som bor i Hobart på Tasmanien, är i landet för tillfället och det måste fixas en träff med henne! Hoppas det kan bli nästa vecka till helgen, det vore så roligt att få se henne och förhoppningsvis Emma samtidigt!


Nu måste jag plocka undan lite och städa lite innan läggdags! Ha det!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards