Alla inlägg den 26 december 2007

Av Alma - 26 december 2007 21:28

Jag hoppas att ni alla har haft en skön julhelg med fint sällskap och lagom med god mat och dryck. Vädret har ju varit hemskt tråkigt och grått i Skåne, hoppas det varit bättre på andra håll. En blåsig promenad har vi tagit iallafall, på juldagen.


Nu är jag hemma igen i Kalmar, ska ta en varm lång dusch och läsa en bok jag fick i födelsedagspresent. Jag fick en julklappsbok också men den kräver lite mer eftertanke, jag är ganska trött efter julhelgen med all mat och släktingar ;) och så en resa hem - som visserligen gick alldeles smidigt och bra!

Olof är på bio med sin bror ikväll och hade bokat en biljett till mig också men jag orkade inte följa med - inte på Arn, lockade inte alls just nu. Då föredrar jag dusch, te och bok...

Imorn blir det jobb!

Ovido - Quiz & Flashcards