Alla inlägg den 30 oktober 2007

Av Alma - 30 oktober 2007 22:40

Helgen var trevlig, produktiv och allmänt lyckad... Framförallt så var filmen Stardust helt suverän tyckte både Olof och jag. Vi hade jätteroligt och den är precis en sån härlig saga som jag älskar. Så jag rekommenderar den varmt helt enkelt ;) Nu är jag sugen på att läsa boken och även kolla in annat som Neil Gaiman har skrivit.


Annars har vi hjälpt Astrid med lite belysningsproblem (eller Olof har borrat och skruvat och jag har underhållit) i utbyte mot god räkpaj och rooibos-te med sockerbulle.

Vi var också på IKEA och köpte tyger - efter 1 år i lägenheten är det väl dags för gardiner eller? Jag klädde också om en stol i ett coolare grafiskt tyg i grönt, vitt och grått. Jag visste att jag skulle få nytta av en häftpistol till slut :) Det är dock lite svårt att sträcka tyget och häfta samtidigt så det var tur att Olof ville assistera! Det var roligt och blev fint och jag önskar jag hade fler möbler att klä om...


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards