Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Alma - 22 juli 2009 11:52

Tillsammans med det bästa av sällskap har jag njutit av följande under min semester i Skanör:

Livet kan knappast vara bättre!


Kuriosa:

Drakfrukt kostar många kronor per kilo och smakar inte så mycket, mest friskt och läskande. Måste vara världens vackraste frukt dock.

Vi klappar alla 3 vid olika tillfällen på Katten Sigfried alias "Råttan" - världens härligaste och lustigaste katt.

Jag vann nog blekast ben tror jag!


Av Alma - 22 juli 2009 10:57

Jag har lyssnat på min kropp och andras råd och slappnat av så mycket jag har kunnat genom att inte blogga, planera nåt eller ha några projekt på gång. Små utflykter och promenader på sin höjd och annars har jag läst deckare, löst korsord och försökt sova lite längre på mornarna.

Mitt handarbete har blivit lite lidande men just nu känner jag lite lust efter att sysselsätta mig igen. Håller just nu på med små tovade änglasmycken. Tids nog kan jag säkert visa upp något. Det är vad jag kommer att ägna min sista semesterdag åt iallafall. 3 veckor har såklart gått fort men visst är jag utvilad och lite sugen på att återvända till jobbet. Idag njuter jag av att vara hemma i lägenheten själv och småpyssla med olika saker. Jag känner mig lyckligt lottad som trivs i mitt hem och verkligen skriver under på "Borta bra men hemma bäst".

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards