Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Alma - 5 juli 2009 15:21

Igår var fantastiskt högsommarväder - vi satt i skuggan och läste tills det var svalare och vi kunde gå till stranden och bada! Härligt dopp i salta Öresund!

Under kvällen blåste det upp och fast temperaturen ännu är hög så är det blåsigt och molningt idag. Jag njuter just nu min första planerade semester nånsin. Jag har varit ledig tidigare somrar såklart men alltid mellan jobb eller studier och det är inte 100% avslappnande. Märkte igår att det var lite svårt att slappna av, blev rastlös, ville varken läsa eller handarbeta. Hoppas komma in i semesterlunken de närmsta dagarna. Imorgon kommer syster och kusin och de är liksom bror mästare på att softa så jag får haka på deras tempo helt enkelt! Jag måste verkligen passa på att vila så att jag orkar jobba på august och september medans jag blir tyngre för varje vecka :)


 Grodden var väldigt aktiv på förmiddagen men nu är den lugn. Det är mycket buffar på vänster sida av magen och den blir starkare hela tiden. Ännu så länge är det på intet vis smärtsamt utan leder bara till skratt från min sida. Det känns så underligt, men mysigt, att ha kontakt med liten därinne.

Nu ska jag nog gå ut till mor i trädgården och se om jag kan göra någon nytta!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards