Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Alma - 3 januari 2009 18:56

Olof är iväg på fiske och jag har det härligt slappt och läser bra böcker och dricker gott julklappsté och äter det sista julgodiset! Och även om jag faktiskt var på riktiga bibblan idag så är det inte där jag sitter och läser utan hemma i mitt eget "bibliotek". Det vi ordnade till för ett par månader sedan.

Vårt lilla akvarium står nu på den mystiska möbeln som även fungerar som barskåp - det är bara att öppna luckan och ta sig en whiskey eller en punch (ja - det är minst sagt magert i barskåpet just nu)!

Idag kom också min nya papperstjärna upp i fönstret. Man ska köpa julpynt efter jul för då kan man såklart få en fin rabatt! Och så har man något man ser fram emot att ta fram nästa år. Den här får nog sitta uppe åtminstone tills det har kommit lite ljusare tider.

Persienner är verkligen fult - praktiskt men himla fult!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards