Alla inlägg den 15 december 2008

Av Alma - 15 december 2008 16:59

Helgen har varit mycket mycket lyckad! Många kilometer har vi gått men det har varit så roligt så lite ont i fötterna är ju ingenting! Vi var 9 tjejer så riktig seriös shopping var det inte tal om. Naturligtvis fick vi dela på oss i 2 omgångar och bilda smågrupper så att vi överhuvudtaget kunde röra oss i staden. Så inga julklappar blev köpta. Jag köpte en kjol till mig själv från NoaNoa! Ljuvlig randig i ull/bomull blandning. Den var lite stor men jag planerar verkligen inte att bli smalare och jag tänker ha den i många många år! Det var 30 % rabatt som en bonus! Den danska kronan är ju väldigt stark nu så riktiga fynd är det inte tal om när man handlar i Köpenhamn just nu. En härlig dag hade vi iallafall!

Usel bild på kjolen - jag erkänner! Jag är lite grann stressad för vi ska åka till Coop... Men ni förstår lite hur den ser ut åtminstone! En fantastisk vardagskjol helt enkelt. Jag är nog lite kär i den. 

Väl hemma sent på söndagkvällen efter ännu en underbar dag med mor och bror i Malmö så kunde jag krypa ned i "jul-lakanen" som jag bäddade med i fredags! Och nu på onsdag är det julbak! Jag tror minsann att julstämning håller på att infinna sig på riktigt hemma hos oss :)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards