Alla inlägg den 5 december 2008

Av Alma - 5 december 2008 11:23

Min födelsedag har varit så himla trevlig och mysig hittills!! Det kan inte vara bättre än så här att fylla år. Fick av Olof 2 fina grejer som jag önskade mig imorse = en liten radio att ha i köket på morgonen och en schysst necessär. Fick choklad av min jobbkompis när jag anlände till jobbet! massor av kära har skickat sms och skrivit på facebook.

Vi är alla lite sega här idag för vi hade sista dagen på internutbildning så vi var iväg på studiebesök till reningsverket och middag med musikalbesök i Växjö igår. Kom hem halv 1 inatt och började jobba som vanligt imorse... Vi var fortfarande i minibussen när klockan blev 5 december så då blev jag sjungen för, hehe. jag kan tycka sånt är lite jobbigt men det var beckmörkt och jag var så trött så det blev roligt och trevligt istället.


Ser fram emot ikväll då Olof kommer laga middag åt mig :)

Något mer fancy festlighet blir det inte ikväll för jag jobbar faktiskt imorgon också. 1 lördag eller söndagvarannan månad jobbar vi och det är ju helt okej.

Nu är det lunch!!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards