Alla inlägg den 20 januari 2008

Av Alma - 20 januari 2008 16:09

Den här helgen har jag varit ensam hemma (O är, inte helt otippat, ute på fiske) och det var bra för jag behövde få tid att tänka och försöka fånga tankar och funderingar som simmar runt i mitt huvud. Jag har planer för framtiden och håller på att formulera hur det ska utvecklas och det är spännande och jag hoppas det kan bli något bra. Det är som att jag liksom måste finna de lösa trådarna och knyta ihop skarvarna till en enda lång hållbar tråd - så känns det. När jag vaknade imorse fick jag iallafall ta mitt block direkt och skriva ned saker - visst hjälper det att "sova på det"!!!


Idag har jag städat kök och badrum ordentligt och sen tog jag en lång promenad med min Ipod. Det har varit en fin dag här i Kalmar! Jag måste bara rekommendera Amy Winehouse skiva Back to Black! Suverän verkligen. Den kräver ett par lyssningar men sen kan man inte vara utan!

Ha nu en god och soft söndagkväll!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards