Alla inlägg den 6 november 2008

Av Alma - 6 november 2008 17:19

Jag har packat upp min nya mobiltelefon precis. Det är roligt och behövdes eftersom min gamla börjat bete sig lite lustigt - den ringer upp sig själv då och då och spontanringer upp vissa i telefonboken - tröttsamt! Olof har samma så jag har sett den och testat den lite. Annars vet ni så bryr jag mig inte så mycket om sånt - jag ska kunna ringa, spara möten/påminnelser i en kalender och det är allt jag kräver. Just nu vet jag vet dock inte hur jag ska packa över telefonboken från det gamla simkortet till det nya... Olof! Hjälp!


Det som jag packar ned är lite kläder och necessär i en väska för jag ska till Stockholm i helgen och fira min Sis som fyller 20 år idag! Grattis syrran! Annars händer inte mycket ikväll, ska laga middag - sejgratäng blir det idag, och kanske försöka att sticka färdigt klänningen jag håller på med, det är inte så himla mycket kvar nu. Om jag hinner så får jag väl ändra packningen lite grann för det hade varit roligt att få använda den klänningen isåfall!

Cheerio så länge - jag hinner inte blogga imorn och sen får vi se under helgen. Ha det gott!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards