Alla inlägg den 20 augusti 2007

Av Alma - 20 augusti 2007 19:50

Nu är jag hemma igen efter en mycket intensiv helg och en jobbdag som blev lite förvirrad eftersom jag var så trött. Det var tur att jag kunde sysselsätta mig med små enkla projekt hela dagen.


Varför jag blev lite slutkörd beror såklart på Susannas möhippa (och Swebusresor!).

Jag kunde naturligtvis inte skriva att jag skulle på möhippa i Sthlm då Susanna kunde ha läst det här :)

Det var en heldag med flera olika roliga aktiviteter så som anstår en möhippa. Nu är det bara 3 veckor kvar till Bröllopet och jag ser mycket fram emot det! Susanna var nöjd och lycklig med upplägget fast hon hade minsann anat att det var något på gång... det fanns inte många helger kvar som vi kunde tagit! I Stockholm fick jag dessutom hänga lite med syskon och mamma. Jag kunde tona hennes hår och få en välbehövlig toppning av henne i gengäld. Tyvärr hann jag inte träffa pappa med fam.


Stor lättnad att brudklänningen också blev avprovad och godkänd och att inget behövde rättas till, jag är så stolt och glad att kunna hjälpa till med det. Nu ska jag bara fixa den nästan färdiga klänning som jag tänkte ha på bröllopet, annars får jag gräva i garderoben, haha! Det ordnar sig nog...


Det bästa med dagen idag är att Olof kommer hem med tåget från Kastrup om en timme, ska bli underbart att träffa honom igen, när han ringde blev jag helt lycklig av att höra hans röst igen :)


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards